Výkaz bodov

Výkazy bodov - ako to prebieha?  

  • Hlásenie bodov korporácii prebieha 1. deň nasledujúceho mesiaca. Do hlásenia budú zahrnuté body za objednávky prijaté a zaplatené do posledného dňa daného mesiaca do 24:00 hod.
  • V prípade, že bude objednávka uhradená do 5. dňa následujúceho mesiaca do 12:00 hod., budú body zahrnuté v opravnom výkaze, ktorý sa odosiela najneskôr 6. deň.
  • U objednávok prijatých v období od 1. do 5. dňa nasledujúceho mesiaca je možné na písomnú Žiadosť o prevod bodov previesť body do minulého mesiaca v rámci opravného výkazu. Týka sa objednávok prijatých a zaplatených do 5. dňa do 12:00hod.

  • Pozn. môže sa stať, že vedenie korporácie zmení termíny, potom sa táto informácia zobrazuje v aktualitách vo vašom online office (prosím sledujte svoj online office)
  • DOPORUČUJEME! ku koncu mesiaca nevyberajte platbu DOBIERKOU. Body možno pripísať len za objednávku ZAPLATENÚ, u dobierok nemáte istotu, že ju prevezmete a zaplatíte v termíne (problém s prevzatím môže nastať nielen na Vašej strane, ale i na strane dopravcu)

Príklady:

Objednávka na 50 bodov

1. zaslaná a zaplatená do 30.6., najneskôr o 23:59 - body zahrnuté do riadneho hlásenia za jún, odoslaného 1.7.

2. zaslaná 30.6., zaplatená 1. - 4.7. - body zahrnuté do opravného výkazu za jún, odoslaného 5.7.

3. zaslaná a zaplatena najneskôr 5.7. do 12:00, požiadané písomne o zahrnutie bodov do júna - body zahrnuté do opravného výkazu za jún, odoslaného 6.7.

4. zaslaná a zaplatená 1.7. a neskôr - body zahrnuté do riadneho výkazu za júl

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie